Bybelwoord.net
Is it important to be a member of a church?

Waarom is dit belangrik om lid van ’n kerk te wees?

Die wêreldwye kerk bestaan uit alle Christene oor die hele wêreld wat na Christus gekom het vir verlossing. Christene moet ‘n plaaslike kerk bywoon wat ‘n groep mense is wat gereeld bymekaarkom om God te aanbid. Wanneer ons Christene word, sal dit gewoonlik wees omdat ons een of sommige van hierdie kerklede ken, en hulle het ons saamgeneem om God te aanbid en geleidelik leer ons hoor en bestudeer wat dit beteken om ‘n Christen te wees, en op ‘n stadium sal die Heilige Gees ons oortuig dat ons ook van ons sonde gereinig moet word en Jesus Christus moet volg.

God se wêreldwye kerk

Dit beteken dat ons deel geword het van God se wêreldwye kerk. Die Bybel leer ons dat as ons Christene word, gee God ons sy Heilige Gees wat ons sal bly leer en lei vir die res van ons lewens. Daarbenewens sal hy ons ook geestelike gawes en vermoëns gee wat ons tot die voordeel van die kerk moet gebruik, daarom is dit duidelik dat ons ‘n lid moet wees, of ten minste ‘n kerk moet bywoon om daardie geskenke te kan gebruik.

Die kerk as ‘n menslike liggaam

Die Bybel vergelyk die kerk met die menslike liggaam (1 Korintiërs 12), wat uit honderde, waarskynlik duisende verskillende organe, selle, ledemate en bene bestaan waarvan elk ‘n spesifieke taak het. As ons enige van die dele van ons liggame verloor, kan ons dikwels aanpas by die veranderinge, en bestuur, maar nie so goed soos wanneer ons ‘n volledige liggaam gehad het nie.

So is dit met die liggaam van die kerk: ons is een van die baie funksionele dele van die liggaam. As ons dus besluit om nie deel te wees van die kerklike liggaam nie, sal die kerk ‘n belangrike deel ontbreek van sy eie liggaam. Die groot probleem hier is egter dat as iemand deel van ons menslike liggaam daaruit verwyder word en dit nie alleen kan bestaan nie, sal dit sterf omdat dit nie meer die nodige bloed en voedingstowwe kry om te  lewe nie – dit is wat gebeur wanneer Christene nie meer betrokke is en die kerk nie meer bywoon nie. Dan sal hulle geestelik sterf.

Verskillende soorte lidmaatskap

Sommige kerke het nie ‘n formele lidmaatskaplys nie, maar aanvaar dat as wanneer jy die kerkdienste gereeld bywoon, jy’n lid van die kerk is. Ander kerke verkies dit om mense formeel as lid te verklaar wanneer hulle by die kerk wil aansluit. Een of ander manier is nie so belangrik as die feit dat jy ‘n groep van God se mense raadpleeg om saam te dien, saam te aanbid, saam te leer, saam te bid en geestelik te groei nie. As jy nie ‘n begeerte het om by God se mense aan te sluit om hierdie dinge te doen nie, moet jy jouself waarskynlik vra: “Is jy regtig ‘n Christen?” Want wanneer ons wedergebore word, sal ons gereeld ontmoet met ander wat dieselfde geloof en liefde vir Christus.

 

Bybelverwysings: Romeine 12, 1 Korintiërs 12, Efesiërs 4, Hebreërs 10:25

Bybelwoord