Bybelwoord.net
memoriseer Bybelverse

6 Goeie redes waarom dit goed is om Bybelverse te memoriseer.

Die meeste mense het deesdae maklike toegang tot ‘n Bybel, hetsy in die gedrukte vorm, aanlyn of op hul telefoon. Waarom sou ons dan die moeite doen om Bybelverse te memoriseer? Daar is verskeie goeie redes om dit te doen:

  1. Die memorisering van Bybelverse is ‘n manier om die gebod van God te gehoorsaam

In die boek Deuteronomium sê God vir die volk Israel dat sy Woord hulle hele lewe moet deurdring. “Hierdie gebooie wat ek jou vandag gegee het, moet in jou gedagtes bly. Jy moet dit inskerp by jou kinders en met hulle daaroor praat as jy in jou huis is en as jy op pad is, as jy gaan slaap en as jy opstaan. Jy moet dit as herinneringsteken vasbind aan jou hande, en dit moet ‘n merk op jou voorkop wees. Skryf dit op jou deurkosyne en op jou stadspoorte.

Die memorisering van die Skrif is ‘n goeie manier om dit presies te doen: om die Bybel ‘n prominente plek in u daaglikse lewe te gee.

 

  1. Gememoriseerde Bybelverse sak diep in jou hart in

Die lees van die Bybel is noodsaaklik. Dit is wonderlik om preke te hoor wat die Skrifgedeeltes verduidelik. Maar die memorisering van Skrifgedeeltes kan ‘n waardevolle toevoeging tot hierdie twee maniere wees om met God se Woord te kommunikeer. Dit dwing jou om nog meer op spesifieke verse te konsentreer, en om hulle volle aandag te gee. Deur hulle oor en oor te herhaal, sak hulle dieper in. Deur Bybelverse te memoriseer, verberg ons God se woord in ons hart (Psalm 119:11). Dit sal vrugte dra in ons lewens. Dit sal ons verander na die beeld van die Here (2 Korintiërs 3:18).

 

  1. Gememoriseerde Skrifgedeeltes is altyd byderhand in moeilike tye

Daar kan verskillende geleenthede wees waar u nie toegang tot ‘n Bybel het nie. Sommige mense het dit ervaar toe hulle in die tronk was vir hul geloof, of andersins vervolg is. Ander word ernstig siek en kan nie nuwe inligting inwin nie. Hoe ontsettend waardevol is dit in sulke situasies om stukke uit die Bybel in u hart te hê. God kan dit gebruik om jou aan te moedig. Hy kan dit terugbring in u gedagtes op die oomblik wanneer u sy Woord die nodigste het.

 

  1. Aanhalings in die Skrif is wonderlik om ander aan te moedig of te onderrig

U is nie die enigste een wat elke nou en dan bemoediging of vermaning nodig het nie. U sal waarskynlik medegelowiges ontmoet wat ook deur moeilike tye gaan, of wat verward is oor sekere probleme. Hoe wonderlik is dit dan om u skriftelike gedeeltes uit die hart te ken, in plaas daarvan om te sê: ‘Wag, ek is seker dat die Here ‘n belofte vir u het, wat presies geskik is vir die situasie waarin u verkeer. Ek sal dit vanaand opsoek, en ek sal jou laat weet! ” God se woorde is die kragtigste bron in ons gesprekke met ander. “Die hele Skrif is deur God geïnspireer en het groot waarde om in die waarheid te onderrig, dwaling te bestry, verkeerdhede reg te stel en ‘n regte lewenswyse te kweek,” (2 Timoteus 3:16)

 

  1. Om die Skrif goed te ken, is nuttig in gesprekke met ongelowiges

U kan ook gesprekke voer met nie-gelowiges wat in God belangstel, of wat u wil aanval oor sekere aspekte van die Christelike geloof. Hierdie mense sal waarskynlik nie so maklik oortuig word as hulle net sê: ‘Ek is regtig seker dit is êrens in die Bybel nie!’ Dit is baie kragtiger om ‘n Bybelvers te noem, met inbegrip van die boek en hoofstuk, waar hulle dit self kan opsoek. God se eie Woord het meer krag as enige van ons eie argumente. “Die woord van God is lewend en kragtig.” (Hebreërs 4:12)

 

  1. Gememoriseerde Skrifgedeeltes is kragtig teen versoeking of vals lering

Toe Jesus deur die duiwel versoek word, het Hy op elkeen van die Satan se versoekings gereageer deur die Skrif aan te haal. ‘Daar staan geskrywe …‘ (sien Matteus 4 of Lukas 4).

Dit was die kragtigste wapen wat Hy kon gebruik, en die duiwel het hom inderdaad verlaat. Ons word aangemoedig om dieselfde te doen as wat Jesus gedoen het. Ons moet ‘die swaard van die Gees’, dit is die woord van God, ‘[…]’ opneem, sodat u kan weerstaan in die bose dag ‘(Efesiërs 6:17 en 13). Soms is versoekings of vals lering baie subtiel. As u net die hooflyn van die Bybel ken, sal u dalk nie eens agterkom dat ‘n sekere lering nie heeltemal waar is nie. Om God se Woord goed te ken en die swaard van die Gees op sy plek te hê, help jou om deur Satan se leuens te sien. Dit gee jou ammunisie om terug te veg deur God se eie woorde aan te haal.

 

Begin om Skrifgedeeltes te memoriseer!

Ek kan nog meer redes noem waarom dit ‘n goeie idee is om Bybelverse te memoriseer. Maar ek dink die bogenoemde is genoeg om dit te probeer!

Grietje Commelin

Grietje Commelin

Grietje studied theology and mastered in Bible Translation. Next to being a mother, she supports GlobalRize by writing bible reflections and other content for GlobalRize.